Navštívené v termíne: 18.08. 2018 - 25.08. 2018
Nadpis: Povinné upozornenie pre klientov
Plusy: Ubytovanie pekné a dostatočne veľké. Miesto výborné, priamo v centre na pešej zóne, ale....
Mínusy: Apartmán č. 11 sa nachádza na I. poschodí, priamo nad pohostinstvom. Nejedná sa o klasickú reštauráciu, ale jednoducho o krčmu kde podávajú aj jedlo a v ktorej každú noc do 3,00 hod. vyhráva hlasná hudba a prekrikujú sa návštevníci. V ostatných na celej pešej zóne sa to nedeje, osobne som to prešiel. V apartmáne sa nedalo do tretej každú noc spať. Manželka chodila spať do kuchyne a ja vatu do uší, ale nepomohlo! Prišli sme si oddýchnuť, ale nevyspali sme sa za celý týždeň. Budem požadovať od agentúry vrátiť časť poplatku! Na toto MUSÍ každá agentúra vopred klienta upozorniť. Mňa neupozornili. Garantujem Vám, že by v tom apartmáne nikto nebýval ani zadarmo!!! Potom som pochopil, prečo sú všetky ostatné apartmány na I. NP prázdne, aj keď bol vrchol sezóny.
Delegát: žiadny
Pláž, more: ako vždy super.
Vyjadrenie cestovnej kancelárie: Vyjadrenie pracovníka CK: Mrzí nás, že klient nebol s ubytovaním spokojný, najmä však to, že sa o jeho nespokojnosti dozvedáme až z tejto jeho recenzie. Condominio Madrid je situované v úplnom centre letoviska, vďaka čomu si ho obvykle volia klienti, ktorí práve jeho lokalizáciu v rušnom centre považujú za pridanú hodnotu. I keď sme sa doposiaľ nestretli so žiadnym negatívnym ohlasom na toto ubytovanie, dokonca máme klientov, ktorí sa tu roky pravidelne vracajú, chápeme, že očakávania rôznych klientov môžu byť odlišné a čo jednému vyhovuje, môže inému prekážať (naviac, nevylučujeme ani možnosť, že počas daného týždňa mohli byť naozaj návštevníci lokálu hlučnejší než obvykle). Stačilo nás však o tejto situácii informovať a boli by sme urobili všetko preto, aby sme situáciu vyriešili k spokojnosti klientov (premiestnením do iného apartmánu, alebo inej rezidencie). Klient od nás pred cestou obdržal pokyny, kde bolo uvedené "v prípade akýchkoľvek problémov sme vám vždy pripravení pomôcť na asistenčnej telefonickej linke a ďalej i presne popísaný návod, ako postupovať v podobných prípadoch "akúkoľvek reklamáciu, či nedostatky v službách vás prosíme ihneď hlásiť v talianskej agentúre, resp. na asistenčnej telefonickej linke v záujme ich rýchleho odstránenia". Bohužiaľ, klient ani raz nekontaktoval ani našu non-stop asistenčnú službu, ani taliansku agentúru. Je nám to naozaj ľúto, pretože sa jednalo o problém, ktorý sme mohli jednoducho vyriešiť a klienti si namiesto zbytočných nepríjemností mohli vychutnať príjemnú dovolenku.
P.S. pokiaľ ide o vyjadrenie klientov, že chápe, "prečo boli všetky ostatné apartmány na I. NP prázdne, aj keď bol vrchol sezóny" - dovolíme si poznamenať, že sa jedná o nesprávnu dedukciu. Condominio Madrid je totiž rezidenčná budova, ktorá neslúži len na turistický prenájom. Okrem lokálnych agentúr, ktoré tu majú zakúpených pár apartmánov na ďalší prenájom, totiž väčšina apartmánov patrí privátnym majiteľom, ktorí ich využívajú len pre vlastné účely a trávia tu len pár týždňov, či víkendov v roku. Preto je úplne bežné, že condominio je i počas najvyššej sezóny obsadené len na 60-70%. Veľmi pekne ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom, pracovník CK.